diumenge, 10 de juliol del 2011

Dia 08/07

M´ha convidat a cafè
Frontera Russa
Primera foto de Mongòlia
EL YAYO












Dia 8-7-10, Ja he creuat la frontera de Mongòlia!!!!!!!!!!!!!!, m´han tingut vuit hores!, 5 hores a la russa i 3 a la de Mongòlia. Quan he creuat la frontera he tingut la mateixa sensació de quan vaig entrar la primera vegada al Marroc, un món totalment diferent. Ja portava uns 15 km anant per una pista direcció a Ogil (primer poble després de la frontera) quan dos homes m´han fet senyes perquè pares, jo amb tota la meva confiança de turista he parat, però de seguida m´he adonat que no portaven bones intencions, un anava bastant begut, he volgut arrencar de seguida amb la moto però un d´ells ha agafat la moto pel mirall i m´ha intentat parar, em forcejat fins que he pogut sortir pitant, gairebé em tira de la moto el fdp!!! Espero que hagi sigut un problema aïllat!!!
Avui dormiré en una casa particular que em donaran de menjar i dormir, tot 20 dòlars!, i m´han aconseguit una càmera per la roda!!! Tenen al yayo de la casa explotat , li fan trencar carbó per calentar l àigua durant tot el dia`.

1 comentari: