dilluns, 4 de juliol del 2011

Dia 01/07/2011








Dia 1 .- Avui em plantejo trobar un hotel en condicions i amb connexió a internet, però el dia s´acaba i no trobo hotel, al final arribo a un poble, poble, poble, vacas en mig la carretera, ...., total que al final acabo en un hostal en condicions perfectament de ser derruït. L´habitació feia una pudor que " te mueres!!! " , just sortir el sol me´n vaig anar pitant. També vaig estar parlant en un bar mentre sopava amb uns kazajos que em van convidar a vodka, ( tots portaven les dents d´or, feient por!), després la mestressa del bar em va avisar que no begués més i que em guardes la cartera i no ensenyes els cales que portava, que la gent que hi havia en el bar no era de fiar, vaig pagar i cap a la "guarida" !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada