dijous, 14 de juliol del 2011

12/07

12-7. Bon dia ! he dormit molt bé !, només unes cinc o sis picades de mosquit,(portava una polsera antimosquits) . Només sortir del poble a uns 3 km, seguint les indicacions dels autòctons ( el GPS que portava no sortia ni el poble a on estava)  vaig a parar a un aiguamoll que quan em vull adonar estic envoltat de fang , intento donar la volta, però amb el pes de la moto s´enfonsen les rodes , total  que jo i moto al terra!!!, no m´ho penso ni dos segons , trec les claus del contacte i me´n vaig caminant al poble perquè m´ajudin a aixecar la moto. Mentre anava caminant no em vaig poguer treure el casc de la quantitat de mosquits que hi havien . Decideixo contractar a un local que anava amb moto perquè em portes a Altay, ja que si se´m tornava a caurà la  moto , tot sol no podria aixecar-la i estaria a uns 100/150km de radi sense ningú que em pugues ajudar , havien uns 300 km fins Altay.
parking, al fons caca de vaca

a on vaig dormir

despres de sortir del fangall

poblet que vaig aconseguir arribar

ALGUIEN QUIERE UN TROZO????

beguda nacional de Mongòlia, llet de no se que,aigua, te i ....









Dia espectacular!!!, no crec que ningú d´occident hagi passat per aquests indrets (en serio), vaig més relaxat conduint sense la pressió de si em caic o no . Pistes estretes entre muntanyes que no passa ningú ,  muntanyes de pedra ferrosa,  IMPRESSIONANT!!! .
 Ens haviem d´anar parant ja que la moto del mongol se li calentava , deia que era de fabricació xina i que era dolenta. Ahir pensava que m´havia equivocat en seguir per una pista que s´allunyava del camí traçat , però ara penso que no, que és una sort que hagués decidit continuar per tota l´experiència viscuda.
Al final del dia vaig arribar a Altay, m havia allunyat molt del camí principal.

1 comentari:

  1. ostiiii!!!!!! vaya aventura no? que fotos más chulas!!!!!!!! Que way Jaume!!! :-D

    ResponElimina