dimarts, 5 de juliol del 2011

Dia 02/07/2011











Etapa de molts quilòmetres, 1200 km!!. He conegut a dos motoristes alemanys, també van cap a Mongòlia, però volen arribar fins a quasi tocar Corea del Nord i després tornar amb tren, porten les motos molt carregades , ells s´ho prenen amb calma, no pasen de 80-90 km/h. Avui creia que arribaria fins a Astana,capital de Kazajstan, estava forçant el ritme per no arribar de nit, quan de cop la moto em comença a fer estranys a la roda del darrera, NOOOOO!!! HE PUNXAT!!!!! només em quedaven 30 quilòmetres per arribar, paro al costat de la carretera per un camí paral.lel i em prenc cinc minuts de calma i pensar què faig!!. El millor és muntar la tenda de campanya i descansar, estic petat!. M´aparto de la carretera uns 100 metres i em quedo just al darrera d´uns arbres per no ser tant visible, i allà mateix monto la tenda i quan es faci de dia ja miraré d´arreglar la roda. ¡¡JODEEEEER , ARA ES POSA A PLOURE !!!!

1 comentari: