dimarts, 5 de juliol del 2011

Dia 03 i 04/07/2011

   

Començar a llegir des de baix!!! sorry . no ha quedat ben configurada i passo d entrar-la de nou!

Dia 4 .-Intentant trobar la càmera de la roda , però res de res, al final trobem una càmera de menys diàmetre, diuen que pot valdre, no sé? Avui he convidat jo al Igor i el seu fill a menjar, que menys!!, després dia de descans total, amb vistes des de l´hotel dels focs artificials que han donat aquesta nit. Demà intentaré creuar la frontera cap a Rússia, començo a tenir greus problemes amb la moto!!!!, el disc de fre del darrera ja porta dies que s´està a punt de caure( s´han trencat els rematxes que l´aguanten), el quadre digital falla contínuament, la cadena estirada(pot petar en qualsevol moment) i per acabar de sumar, ara no tinc càmeres ( si punxo no podré arreglar-ho amb garanties per seguir en condicions). Aguantaré!!!! "Soldier on" !!!!

Dia 03-07 .- Quin dia!!! Intento jo sol posar la moto amb el cavallet central, al final puc, i desmunto la roda a veure que l´hi ha passat. La càmera a girat dins la roda i s´ha trencat la vàlvula!!. He de canviar tota la càmera, fàcil!!
Fàcil??? p... roda, no hi ha manera de destalonar el neumàtic. Jo sol no puc aguantar tres p. palanques!!! només tinc dos mans!! Veig a un pagès enmig del camp a on estava i l´hi faig senyes de que vingui, el tio anava amb cavall i estava cuidant el ramat de vacas. Li dic si em pot ajudar ( gesticulant) el tio ho enten de seguida i acabem muntant el neumàtic. Go to Astana!! Un bon hotel, necessito descansar en condicions, porto dos dies que quasi no he dormit, ni he menjat bé.
Arribo a Astana, és una ciutat impressionant! tot són edificis moderns, gratacels, avingudes immenses, cotxes de luxe..la veritat sembla un parc d´atraccions amb dubtosa qualitat de construcció. El primer que faig es parar per menjar i després buscar hotel. El primer hotel que paro em demanen 170 € per una nit, queeeee!!!, pregunto per un altre hotel i em diuen que per aquesta zona tot és molt car.







Mentre estava parat intentant arreglar la cadena de la moto, que s´ha estirat (ja veure´m si aguanta??), s´acosta una persona i em pregunta que si vull help, i l´hi pregunto per un mecànic de motos per la zona .El tio comença a trucar i em porta a la seva oficina que estava just al costat. Ens presente´m , ell es diu Igor i té una empresa de telecos, la seva secretària em troba un hotel al centre per 8000 tengues (50€), increïble! . Em porta a l´hotel, després es pren la molèstia d´acompanyar-me a buscar una càmera nova (que no n´hi han). Més tard em convida a fer una ruta turística per la ciutat i després a sopar en un restaurant típic amb el seu fill i un amic. Es increïble l´hospitalitat d´algunes persones, no sé si és per la seva cultura o és per la persona en si. Quedem per demà per intentar trobar una càmera, em pensava trobar més recanvis de motos per aquests països, però en aquesta part del món no hi han motos!!, només he vist una moto en tot Astana, es veu que és pel tema del fred, a l´hivern arriben a menys 40 graus tranquil·lament.

1 comentari:

  1. Eiiiii Jaume!!!!! Quina caña de viatje!!! Com m ' agrada!!! Això si t'ha passat de tot!!! Una abraçada gegant!!!! I ja m 'explicaras amb tranquilitat i fotos!!!

    Rafa Aguilera

    ResponElimina