dijous, 14 de juliol del 2011

Dia 13/07


13-7. Avui m´esperen 400 km de pistes, que per lo que sé, molts trossos són de sorra fina ( impossible controlar la moto amb el pes que porto  , vas al terra segur),  Me´n vaig cap a la parada de bus que havia a l´entrada del poble i amb una furgoneta tipo nissan vanette contracto que em portin les maletes, tenda, .... A les 12.00 en punt vam sortir, en aquella furgo anaven , que tenia seients per 11 persones,  21 entre nens i grans!!!!!!, el conductor va sortir fundin del poble, era increïble que anés tant ràpid.
 Com he disfrutat conduint avui, sense cap pes a la moto, etapa totalment Dakarina, jo anava al davant de la furgo , uns 500 metres , i anava controlant de que em seguis.
Dia també espectacular , em creuat  un riu, que un cotxe que l´ha volgut passar, se li ha inundat tot , si jo arribo a passar el riu carregat me´n vaig al terra segur. També he menjat amb ells amb un ger que estava al costat del camí, m´han donat com una especie de tallarins amb carn que tenien un regust aaaaah......!!! corral de cabra!!, siiii , els nòmades ho couen tot amb excrements de cabra o de vaca, ja que no tenen arbres per poder fer llenya.



Dos alemanys , tres mesos de viatge, des de Alemanya

la furgo del mig és la que em va portar els trastos

al fons piles de merda de vaca per cremar

tallarins amb regust a .....de cabra







Demà m´ho vull prendre amb calma faré només 220 km, i espero arribar cap el migdia , descansar, i poguer escriure aquestes lineas..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada