dimarts, 21 de juny del 2011

Kilòmetres i mes kilòmetres

Segona nit en un poblet de França , per no variar em vaig endur la clau de l´habitació. La primera nit vaig quedar-me a dormir a Roses, amb paella inclosa, ja que no vaig poguer passar frontera perquè aduana estava tancada i la guàrdia civil no em van voler sellar el carnet ATA per la exportació de la moto, total un dia perdut per burocràcia. La moto traaaagaaaa que no veas!!!! cada 190km justos he de parar a repostar, porto massa pes al darrera i la moto em fa el flam molt sovint, haig de pensar de treure mes coses per anar mes lleuger, sinó quan comencin a venir sotracs no crec que aguanti..
Avui  he estat a la oficina de l´empresa de transports a Tamm per solucionar la repatriació de la moto, son els mateixos que van fer el transport de la transiberiana, deixo una foto a on surt el Mercedes G blanc de l´amic del Xavi.
Doncs aquesta tarda visita per Praga, a sopar i a dormir, demà intentaré arribar fins  Ucrània , i si pot ser fins Kiev , però em sembla que hi ha una tirada fins Kiev de 1450 km, ja veurem

1 comentari:

  1. Jaume, he parlat amb la Betyy i diu que la gent que coneix a Kiev ara mateix tp hi són. Però que si vols hi ha un restaurant que el porta un espanyol, el restaurant es diu la paella. A seguir bé. Jordi

    ResponElimina