dilluns, 27 de juny del 2011

Dia 24-06

Dia 24, Frontera Ucrània-Rússia. Avui no he tingut cap contratemps amb la poli ucraïnesa, ja els he calat, amb el radar que porten de mà, normalment estan a les entrades i sortides dels pobles,és quan intent-ho posar-me al darrera dels cotxes perquè no m´apuntin amb el làser del radar, bé... de moment no m´han parat i he passat com uns cinc controls.
Intento arribar a la frontera no massa tard, sobre les 16h , no vull que se´m faci de nit com a l´altra frontera.
 Doncs són les nou de la nit i encara em tenen aquí, no m´ho puc creure! , quins caps quadrats de russos, em van tenir omplint formularis tota la tarda, que si ara en rus, ara en anglès, ara en rus perquè hi ha canvi de guàrdia i el nou no sap de que va, etc..... Total , que al final surto de nit !!!! , començo a tirar per una carretera de no sé a on, perquè no porto mapa de la zona, i no tinc ganes de treure el gps de la maleta , que està al fons de tot. Doncs em paro en una benzinera per preguntar amb el meu súper diccionari de " Ruso con el dedo " i em diuen que tinc que tornar enrere uns 40 km que allà hi ha un hotel. Torno al poble on diuen que està l´hotel però no el trobo, al final tinc que tirar d´un taxista que s´ofereix ( crec? o volia rublos?) a portar-me a l´hotel.
Hotel???? però si hi havia passat tres vegades i no hi havia cap hotel !!! , us poso una foto de la façana de l´hotel amb la Juliet d ´esquenes que era la recepcionista i molt amable, es volia fer entendra parlant poc a poc el rus i es pensava que així l´entendria ( com un amic que sé que es pensa que parlant a poc a poc l´entenen els estrangers) jajaja. , bé... doncs, la tal Juliet amb va oferir pa i  aigua amb gas, vam intentar entendre´ns entre signes i diccionari , molt enriquidor!!!! . L ´hotel tenia un parking al darrera a on vaig poder guardar la moto, sinó segurament no m´hagués quedat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada