dilluns, 27 de juny del 2011

Dia 22-06



Dia 22 de Juny, he sortit de Praga per anar cap a Polònia , res per explicar de Polònia ha sigut pur trànsit, si més no, m´han fet perdre cinc horas a la frontera perquè no sabien lo que era un carnet ATA (per exportar la moto sense tenir que pagar taxes), que no ho sàpiga jo val , però ells que treballen a una frontera!!!, bé...doncs això que ja portava de retard un dia i ara en porto un i mig gràcies als pts. polacs! . Total...que passo frontera Polònia-Ucrània que ja és de nit i em trobo una carretera destrossada i plena de insectes que anaven petan a la cúpula de la moto a la velocitat de 140 km/h i a sobra amb el pes de les maletes la llum enfocava cap a d´alt, sembla tot molt advers però jo m´ho estava passant molt bé !. Després de passar quasi una hora donant gas trobo un hotel a peu de carretera a on vaig passar la nit. La tia de l´hotel per fer-li entendre que volia pa em va tenir 10 minuts, portava tot el dia amb un sandwich de mrd. de la benzinera i alguna cosa havia de menjar , doncs un tros de pa i pernilet embassat al buit per la meva cunyada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada