dilluns, 27 de juny del 2011

Dia 25-06 Volgogrado (Rússia)

Dia 25, Volgogrado. Avui he disfrutat molt conduint la moto, carreteres al final de la ruta més estretes, però moltes ben pavimentades, les carreteres russes estan molt millor que les ucraïneses, es nota que tenen més cales!
Encara no he pogut canviar euros per rubles, moltes benzineres no accepten targeta de crèdit, sort que en una s´han equivocat en cobrar-me i m han hagut de tornar canvi en bitllets i amb això m´he pogut parar en un bar a on m´he fet servir (tirant del meu diccionari) una truita amb herbes que estava prou bona i un cafè !!!
Arribo a Volgogrado, intento trobar un mecànic perquè em canviï l´oli de la moto .!!!!!però que he fet!!!!! quin desastre, el mecànic ("el palanganes") em treu el tap de l´oli i només cau un litre ( el motor porta 3 litres) , total que jo encara no me´n havia adonat, el tio comença a ficar oli nou i entre que se li cau i lo que entra a dins del motor aconsegueix ficar 1 litre, jo li dic que no pot ser que la moto porta 3 litre ( que ja li havia dit abans de que comencés), quin desastre!!!. No entenen el que passa!, no poden buidar del tot l´oli del carter i jo la veritat tampoc ho entenia, al final mirant el manual es veu que s´ha de desmontar el dipòsit de gasolina i no sé quantes coses més. Un altre mecànic que hi havia allà es veu que la seva mare estava casada amb un espanyol de Burgos i donava la casualitat de que estaven a Volgogrado de vacances i em van venir a ajudar per desliar tot el percal. Vam anar a un altre mecànic que només tocava motos i... oli en un llum!!! , em van clavar 100€ però quasi es van tirar tota la tarda liats amb la moto.

Encara no he pogut trobar neumàtics, no sé que fer, tinc un gran problema! Intentaré anar tirant amb la sort de trobar-los.
Vaig quedar per sopar amb en Luís i la seva dona però abans em varen ensenyar la ciutat. És d´agrair les atencions que vaig tenir per part d´ells.
"el palanganas"


"el palanganas" de cara



La Elena i en Luís

Añadir leyenda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada